fredag 3. august 2012

Flavours of India!

Bloggingen har stoppet litt opp for meg men jeg kommer snart tilbake! Den nye hverdagen er i gang og det er greit å komme inn i den før man tar seg tid til noe annet! Jeg har masse nye oppskrifter å dele med dere!

Men nå tenkte jeg å bare skrive litt om en restaurant vi prøvde med familien for en stund tilbake. Svigermor hadde bursdag og vi arrangerte "surprise" for henne, på Flavours Of India i Ski, Akershus.

Restauranten ligger sentralt i Ski, med flotte lokaler!

Det går ann å bestille take away, og legge inn bordbestilling. De har også en nettside med full meny: http://foindia.no/

Vi bestilte alle hver vår rett, og prøvesmakte litt av hverandre.

Jeg og søs bestilte en fiskerett og en lammerett, med ris og garlic naan ved siden av! NAM!!




Vi gikk alle derifra med ett godt inntrykk av stedet og ett ønske om å komme tilbake. Hvis du noen gang er i nærheten av Ski, anbefaler jeg å prøve det ut selv!

1 kommentar:

  1. Det var supergodt!!! Må dra tilbake så fort vi har litt ekstra penger :) :)

    SvarSlett