tirsdag 19. juni 2012

Give yourself a snack!

Jeg kan ikke være den eneste som har visse dager, hvor jeg bare MÅ ha noe godt noe. Noe du vet ikke er det sunneste i verden, men du må bare ha det, og helst MYE av det!

Noe jeg får lyst på titt og ofte, er nachos med ost. Det er enkelt, og noe jeg nesten alltid har liggende, også smaker det såå godt!!

Jeg og min samboer har hatt det noen ganger til middag også, men da med kjøttdeig eller strimlet kyllingfilet. NAM!!

Du trenger:

nacho chips (alt etter om det er snack eller middag)
jalapenos
taco saus
1 avokado
jarlsberg og cheddar

Ta en ildfast form i passe størrelse, og ha oppi så mye nachos som du ønsker. Ha så over nok med ost, hvis det er noe som heter "nok ost". Ha så på noen jalapeno skiver og sett formen i ovnen ved ca 200 grader, til osten har smeltet og begynt å bli gyllen.

Mens retten lager seg selv, så kan du skrape ut av en avokado, og mos med 2 fedd hvitløk, sitronsaft og sort pepper. Deilig tilbehør til nachos!

Når nachoene er ferdig, serverer du med guacamole og taco sausen ved siden av.

Ønsker du å lage dette til middag, øker du bare mengden med nacho chips, samt at du kan steke en pakke kjøttdeig med taco krydder, el strimle 2 - 3 kyllingfileter, og ha over nachoene før du tar på ost. Smaker fantastisk!

Håper du liker det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar